Op de Diensten pagina van Helder en Happy vind je een overzicht van de administratieve ondersteuning, agendabeheer en klantenservice die ik bied als virtuele assistent. Lees verder voor meer informatie.

Administratieve ondersteuning

Met mijn administratieve ondersteuning neem ik taken zoals facturatie, boekhouding en documentbeheer uit handen. Zo kun jij je focussen op jouw core business.

Vertrouw op mijn expertise en professionaliteit voor nauwkeurige administratieve ondersteuning.

  • Professioneel
  • Efficiënt
  • Klantgericht

Agendabeheer

Het beheren van jouw agenda is essentieel voor een efficiënte planning. Ik zorg ervoor dat afspraken worden ingepland en herinneringen worden verstuurd.

Met mijn zorgvuldige agendabeheer ben je altijd op tijd voor afspraken en taken.

  • Georganiseerd
  • Herinneringen
  • Flexibel

Klantenservice

Goede klantenservice is cruciaal voor tevreden klanten. Ik sta klaar om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en een positieve interactie te creëren.

Ik bied uitstekende klantenservice om een positieve relatie met jouw klanten op te bouwen.

  • Klantvriendelijk
  • Probleemoplossend
  • Positieve interactie

Zo werk ik: Jij geeft aan wat er moet gebeuren, ik regel het snel, netjes en met oog voor detail. Zo houd jij tijd en energie over voor het échte werk.